EKOLOGICZNY STRÓJ - RECYKLINGOWY
 
  W przedszkolu u Mai zorganizowano świetny konkurs na ekologiczny strój. Temat bardzo mi się spodobał. Może tego nie pokazałam za wiele tutaj ale lubię tworzyć i w głowie miałam już ułożony plan co chcę wykonać. Strój zrobić trzeba było z odpadów tj. butelki, nakrętki, tektura, gazety, worki itp. Czyli to co wyrzucamy. Domyślałam się że mamusie swoim córeczkom będą robić sukieneczki, spódniczki dlatego ja postanowiłam zaszaleć. 
 
 
O TO NASZA STYLÓWKA
 
 
 
 
 
Postawiłam na trendy i zrobiłam modną kurteczkę ramoneskę, spodnie niby dżinsy z dziurami, siateczkową bluzeczkę wiązaną na dole oraz dodatki opaska pin up, torebeczka w kształcie głowy kota oraz zegarek. Było to pracochłonne ale jestem bardzo zadowolona. Jedna mama powiedziała o tu widać że mama krawcowa, odpicowane :) heh bardzo to miłe ale tak naprawdę wszystkie stroje były cudne i odpicowane.
 
A teraz chce wam pokazać osobno każdą część garderoby oraz opisać z czego są zrobione.
 

 

 Kurteczkę zrobiłam z czarnego grubego worka na odpady. Myślę że właśnie to że szyłam kiedyś bluzę dla córki ułatwiło mi robotę i wiedziałam już jak się za to zabrać. Wzorowałam się na innej kurtce głownie rozmiar ciężko mi wytłumaczyć beż zdjęć jak ją wykonałam na to bym mogła zrobić oddzielny post ale do sklejenia w całość użyłam jedynie taśmy.
 
 
Tu widać detale czyli cekiny oraz suwaczek z foli aluminiowej.
 
 

 
 
Siateczkowa bluzeczka to worek po warzywach dostałam ją w sklepie akurat pani wyprzedała kapustę :) zamiast wyrzucać ja dałam jej drugie życie wycięłam otwory na ręce i głowę. Na dole nadciełam i zawiązałam może nie jest jakaś superowa ale na Mai pod kurteczką prezentuje się spoko.
 

 
 Spodnie ala dzins również z worka na śmieci. Również robiłam tak jakbym je szyła :) wykrój zrobiłam ze spodni córki, skleiłam taśmą a następnie przekręciłam na drugą stronę. Palcem przedziurawiłam na kolanach i troszkę poszarpałam.
 

 
  Tu dziury widoczne na modelce :)
 


 
 
 No i dodatki :) zaczynając od głowy kwiatowa opaska pin-up z papierowych serwetek. Torebka z papierowych talerzyków, sznureczek lniany. Oraz zegarek pasek z rolki po papierze toaletowym obklejona folią aluminiową a tarcza z nakrętki po napoju.
 
 
 A tu zdjęcie z pokazu oraz piękne kreacje koleżanek Mai. Niestety nie miałam bardzo jak robić zdjęć i tylko jedno udało mi się cyknąć. A to dosłownie część cudnych kreacji.
 
 
 
A tu modeleczka już po pokazie z nagrodą :) Książeczka, bańki oraz ołówek z ze zwierzątkiem.
 
 
Każde dziecko które miało strój dostało nagrodę także wszyscy zadowoleni  :) Ideą konkursu tak naprawdę był przekaz dzieciom na czym polega ekologia :) a zabawa była wspaniała :)
 




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga