JOGURTY BAKOMA BIO
 
 
 Jogurty Bakoma Bio mam przyjemność zajadać wraz ze swoją rodziną dzięki kampanii na Rekomenduj.pl. Moim zadaniem było zakupić 25  jogurtów w 5 smakach. Truskawka, wiśnia, jagoda, owoce leśne oraz morela. Jest to zupełna nowość na rynku. Jogurty te powstały z ekologicznych składników posiadających certyfikat BIO, czyli zostały przygotowane z produktów, które uprawiono bez nawozów sztucznych i pestycydów oraz owoców, które nie były modyfikowane genetycznie.
 
skład: mleko pasteryzowane, owoce 15%, cukier trzcinowy, śmietanka pasteryzowana, żywe kultury bakterii jogurtowych Latobacillus acidophilus i Bifidobacterium lacitis.
 
 Jedząc wydawało by się że jogurt jak jogurt owocowy jednak czuć jego naturalność i delikatność. A przede wszystkim różni się składem dlatego mając do wyboru w sklepie ja polecam Bakome Bio, gdyż nie znajdziecie w nim syropu glukozowo-fruktozowego, aromatów oraz barwników.
 
Ja ogólnie lubię słodkie jogurty i mi się troszkę buzia krzywi ale moja córka zajada ze smakiem mąż również chwali że smaczne :) Także polecamy :)
 

 
A taką torbę otrzymałam za podziękowanie za kampanie :)

 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga