DermoFuture, kuracja do twarzy uszczelniająca naczynka z witaminą K, 20ml

 
   Każda kobieta ma jakieś nie doskonałości. Zaczerwienienia w okolicach nosa i policzków, długotrwałe rumieńce prowadzące do trądziku różowatego, drobna sieć czerwonych „pajączków” – to najczęstsze problemy, z którymi borykają się osoby o cerze naczynkowej. Jak sobie z tym radzić?
 
   Postanowiłam się o tym przekonać stosując kurację do twarzy uszczelniającą naczynka z witaminą K od Dermo Future Precision  dzięki akcji dla blogerek przeprowadzoną z Twoje Zrodlo Urody
 
 
 
 
 
 
Opakowanie zawiera buteleczkę z zawartością olejku 20 ml
 
 
Wygodna buteleczka oraz pipetka pozwala na łatwą aplikację. Konsystencją przypomina płynną galaretkę. Ładnie utrzymuje się na buzi. Pozostawia na skórze tłustą warstwę, która szybko się wchłania.

 
 
Nie mam z tym dużego problemu jednak jakieś zaczerwienie zawsze się znajdzie i warto zapobiegać i być przezornym na przyszłość by nie rozwijał się problem. Osobiście jestem zadowolona że mogłam poznać ten produkt. Pierwsze pozytywne wrażenia nastąpiły już po otwarciu gdyż sam zapach bardzo przypadł mi do gustu. Ponadto skóra jest wygładzona i odżywiona. Dla osób z dużym problemem na pewno również ta kuracja się sprawdzi przy dłuższym stosowaniu.
 
 
 
 
Opis produktu z opakowania
 
 
 
 
koszt kuracji to 42,90zł/20ml do zakupienia w tenex24.pl 
 

 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga