Z ogromną przyjemnością dzielę się z wami opinią o konserwie rybnej Filety z karpia PO GRECKU , którą mogłam zasmakować dzięki firmie https://www.facebook.com/stekrol/?fref=ts
 
Może zacznę od składu :
 
 
Filet z karpia po grecku 170 g Evra Fish

Skład: średnio 55 % - 85 g filetów z karpia opiekanego przed sterylizacją, woda, koncentrat pomidorowy, cebula, sól, cukier, ocet spirytusowy, olej roślinny, cebula, warzywa w różnych proporcjach (20%) : marchew, seler, pietruszka, por, mieszanka przypraw.
Może zawierać śladowe ilości: gorczycy, mleka, selera, glutenu, soi.

 

Konserwa rybna sterylizowana.
Wartość odżywcza w 100 g produktu: 711 KJ/ 171 Kcal
Białko 10,1 g
Węglowodany 7,8 g
Tłuszcz 11 g

Wygląda smakowicie :) 



Jest to przepyszna konserwa :) musze przyznać ze do tej pory nie znałam tyle możliwości konserwy rybnej. Jestem bardzo mile zaskoczona a to dopiero pierwsza propozycja z ich asortymentu. To Lenka wybrała od czego zaczynamy. I to był strzał w dziesiątkę :) Ja uwielbiam rybę po Grecku i ta opcja bardzo mi się podoba w takiej postaci ze mogę kilka razy w roku delektować się nie czekając do Wigilii . Ryba rozpływa się w ustach jest delikatna i mięciutka , a do tego smakowity sosik z warzywami w ilości adekwatnej do ryby :) Jestem jak najbardziej na tak :) a ogromną zaletą jest to że smakuje również mojej 6 -latce, która do tej pory nie próbowała rybek z konserwy :) więc jest to dla nas też odkrycie czyli mogę dodać że smakuje również dzieciom :) POLECAM <3


Komentarze

  1. Uwielbiam te filety i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie pyszności- najlepsze co mozna jesc to Rybki w pomidorze uwielbiamy je;0 począwszy od dzieci po dziadków;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga