FOTOZESZYT SAAL DIGITAL
 
 Czas leci szybko i go nie zatrzymamy ale możemy nasze wspomnienia uchwycić w aparacie i przenieść na papier. Zazwyczaj robimy zdjęcia, wywołujemy a następnie wkładamy do albumu. Firma Saal Digital w swojej ofercie ma wiele oryginalnych produktów dzięki którym nasze wspomnienia będą jeszcze bardziej wyjątkowe. W moim posiadaniu znalazł się fotozeszyt. Który zaprojektowałam sama poprzez  aplikacje którą należy pobrać na komputer i do dzieła jak on będzie wyglądał zależy od nas. Sami ustalamy sobie format, ilość stron, wielkość zdjęć. Możemy sobie podpisać zdjęcia. Kolor czcionki i rozmiar możemy sobie zmieniać. Do wyboru mamy wiele wzorów na tło pod zdjęcia. Do dyspozycji również są clip arty czyli przeróżne obrazki.  Jest to bardzo proste w obsłudze każdy sobie z tym poradzi. Zeszyt sprawdzi się fajnie na prezent ale coś takiego fajnie mieć też samemu. Ja jestem bardzo zadowolona że mogłam poznać ten produkt i mieć go u siebie na półce. Przeglądać i wracać do wspomnień.
 Zeszyt jest solidny a okładkę chroni matowa gruba folia. Jakość zdjęć zależy od nas jakie damy. Wiadomo że te z telefonu będą gorszej jakości, jednak i tak dobrze się prezentują.
   Ogólnie zeszyt kojarzy mi się ze swobodą dlatego ja swój zaprojektowałam na luzie  i  troszkę na wesoło a zaczynając od tych ważniejszych chwil w życiu.

O to mój foto zeszyt w formacie 20x20 a w nim 22 strony.
 
 
 



 NAJWAŻNIEJSZE
 


WYJATKOWE



NA WESOŁO :)


 
    
 
WYJĄTKOWE
 
 
 
 
TAK SIĘ PREZNTUJE TYŁ FOTOZESZYTU
 
 
Kartki fotozeszytu łączy pożądna spirala dzięki której wszystko solidnie się trzyma a strony przewraca się swobodnie.
 
 
W OFERCIE ZNAJDZIECIE RONIEŻ
 

Fotoksiążki
Fotozeszyty
Odbitki zdjęć
Fotonaklejki
Fotoflipy
Zdjęcia na biurko w szle akrylowym
Mini harmonijkowe
albumy
Kubki Puzzle
Poduszki
Koszulki
Etui na iPhon'a
Fotobutelki
Podkładki pod myszkę
Fotokartki w tym zaproszenia na uroczystości
Plakaty
Kalendarze
Fotoobrazy
Serdecznie polecam

Komentarze

  1. Super pamiątka i piękne chwile zatrzymane w kadrze 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zabawne napisy piękny rodzinny fotozeszyt czekamy na CD.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga