BOX KOSMETYCZNY UCZESANI.PL
 
 
 
Box otrzymałam w ramach testowania ze strony Ambasadorka kosmetyczna. W zestawie znajdowaly się:
 
1. Szampon Beaver Professional 60 ml do włosów suchych i zniszczonych
2. Odżywka Beaver Professional 40 ml do włosów suchych i zniszczonych
3. Czarną Maskę głęboko oczyszczającą marki G-Synergie

4. Maskę arganową do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil

5. Krem wielozadaniowy Derma Plus Bache Di Goji
6. Krem z linii owies i kolagen marki Instituto Espanol oraz dodatkowo

7. Krem z linii Urea marki Instituto Esapanol
 

Szampon Beaver Professional 60 ml do włosów suchych i zniszczonych
 Odżywka Beaver Professional 40 ml do włosów suchych i zniszczonych

 

 
 
Na te produkty ucieszyłam się bardzo, ponieważ kończyła mi się już odżywka. Szampon bardzo ładnie pachnie, konsystencja jest w sam raz a szampon jest wydajny. Odżywka również super się spisuję, ładnie pachnie a włosy łatwo się rozczesują i są gładkie.

Szampon do włosów suchych i zniszczonych, zawiera Pro-Vitaminę B5. Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Wyrównuje balans nawilżenia. Dostarcza niezbędnych substancji odżywczych. Intensywnie nawilża włosy suche, odbudowując ich uszkodzenia. Nadaje włosom zdrowy połysk! Przywraca naturalne pH.
Odżywka - jej zadaniem jest odbudowa struktury włosa, nawilżenie, przeciwdziałanie utracie wilgoci oraz naprawianie uszkodzeń.


Maska arganowa do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil

 
Ta forma była dla mnie nowością i bardzo pozytywnie się u mnie sprawdziła. To był miły czas zazwyczaj nakładam odżywkę i zmywam. Tym razem był to 20 minutowy relaksik. Maska miała bardzo ładny zapach co umilało jeszcze bardziej. Jeśli chodzi o nałożenie nie jest to trudne jednak wmasowanie przez czepek maski dla mnie było niezbyt wygodne dlatego zdjełam i równomiernie rozprowadziłam i nałożyłam ponownie. Efekt po umyciu dla mnie rewelacyjny włosy pięknie pachniały, były gładkie i łatwe w rozczesywaniu. Jestem zadowolona i skłonna ten produkt kupować.
 
 
 
 
 
Wzbogacona o keratynę, proteiny z dodatkiem oleju arganowego (jeden z najrzadszych olejów na świecie). Terapia oferuje istotną restrukturyzację dla zniszczonych włosów i pomaga przywrócić niedobory protein. Ta formuła wzbogaconych protein restrukturyzuje i wzmacnia włosy, poprawiając ich strukturę bez zbędnego obciążania. Maska jest idealna dla włosów farbowanych. Formuła ta jest wolna od siarczanów, parabenów, oleju mineralnego i fosforanów. Specjalistyczny czepek wypełniony produktem gwarantuję łatwość aplikacji (3s) i spektakularny efekt już po 20-30 minutach.
 
 Czarna Maska głęboko oczyszczającą marki G-Synergie
 
 
Matująca maska do twarzy zwalcza trądzik i oczyszcza pory. Po użyciu skóra twarzy jest ujędrniona i wygładzona. Widocznie zmniejsza nadmiar sebum i usuwa przebarwienia.
 
Maska ta jest bardzo popularna ma swoich zwolenników i przeciwników. Minusem jest to że zdejmowanie jej jest bardzo bolesne ja też się obawiałam bólu dlatego też ominęłam kilka partii jak wąsy i bok. Po zdjęciu byłam bardzo czerwona dlatego polecam kłaść ją wieczorem a przed zrobić sobie parówkę z zaparzonej szałwii czy rumianku i schować się z miską pod ręcznikiem na 10 minut. Ja osobiście chyba się już nie skuszę przez formę zdejmowania. Myślę ze są inne przyjemniejsze formy na upiększenia :) Ale oczywiście nie odradzam bo wiele kobiet poleca.
 
 
 
Jeśli chodzi o próbki kremów to ciężko stwierdzić ich działanie po dwóch razach. Na pewno ładnie pachną i wygładzają skórę po na nałożeniu a jak to jest przy dłuższym stosowaniu trzeba by stosować dłuższą kuracje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga