3 lekkie, smaczne i proste śniadania z sucharkami Mamut


Witam serdecznie dziś mam dla was 3 propozycje na śniadanie z sucharkami. Postanowiłam urozmaicić sobie tą chrupką przekąskę i pokazać że, śniadanie z nimi nie musi być nudne ;)
Chociaż same na sucho też są smaczne i są świetnym odpowiednikiem dla kalorycznych cipsów :)
 
Sucharkowe śniadanko przekładanko ;)
 
 
Moją pierwszą propozycją śniadania z sucharkami są kruszone sucharki z owocami i serkiem naturalnym, może być też jogurt ale jest on rzadszy. Jest to szybkie i proste w przygotowaniu śniadanko. Dlatego możecie zaprosić do pomocy dzieci. Lenka się przy tym super bawiła i samemu zrobione smakuje lepiej ;)
 
Składniki
 
-Sucharki (polecam te Mamut delikatne ekstra nie są twarde a delikatne i chrupiące )
-serek naturalny
-owoce wedle uznania (u nas brzoskwinie z puszki)
-dżem
-rodzynki jeśli lubisz u nas do dekoracji po jednej
-mały pomocnik ;)
 
 
 
Najpierw sucharki kruszymy na małe kawałki, owoce kroimy no i układamy warstwami
 

sucharki

serek naturalny
brzoskwinie lub inny owoc
sucharki
serek naturalny
dżem
sucharki
serek naturalny
i stroimy rodzynek i owoce, nam wyszedł niby kwiatek ;)
 

 
 
 Kanapeczki z twarożkiem i rodzynkami na sucharkach
 
 
Kolejne śniadanko jakie sobie zaserwowałam to sucharki z twarożkiem. Lenka jak widziała że coś szykuję z sucharkami od razu zapytała mamo mogę pomagać? Znowu miałam pomocnika. Do przygotowania potrzebowałyśmy:
-Sucharki Mamut Delikatesowe
-twarożek
-serek Danio
-rodzynki
-Banan możecie użyć jaki owoc lubicie zdecydowanie w sezonie będzie większe pole do popisu truskawki,maliny
 
 

 
 
Twarożek miksujemy z serkiem Danio, następnie dodajemy rodzynki, mieszamy. uzyskaną masą smarujemy sucharki i kładziemy owoce. I gotowe. Szybko, łatwo i przyjemnie. No i pysznie :)
 
Na szybko w pracy i nie tylko ;)
 
 
 
Kolejna propozycja jest jeszcze szybsza od poprzednich. Sprawdzi się w pracy, w szkole, na wyjeździe jak również i w domu. Tu również kruszymy sucharka (wystarczy jeden albo dwa) i sypiemy do jogurtu. Ja mam taki już z dżemikiem i pokruszone sucharki są świetnym chrupiącym dodatkiem.
 

 
 SMACZNEGO :)


Komentarze

  1. Pysznie wygladają ekstra delikatne nasze ulubione lubie do zub dodawac pokrojone

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niepozorne,a tyle dają możliwości, no cudowne propozycje i jak najbardziej smaczne. Takich sucharków dawno nie jadłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga