PAMIĄTKI CHRZTU ŚW.
 
Biblia oraz świeca
 
 Co dać na chrzest? Najczęściej pieniądze ale modne są też pamiątki, tak jak medalik teraz jest tego wiele. Obrazki, smoczki ze srebra. Mąż podawał do chrztu dziewczynkę postawiliśmy na łańcuszek z medalikiem a dodatkowo na biblie.
 
Biblia którą wybraliśmy ma grubą oprawę. Jest elegancka biała ze srebrnym napisem. Brzegi kartek są również srebne bardzo ładnie to wygląda. W środku jest kolorowo. Jest opcja podpisania do kogo należy książka i od kogo. Miejsce w którym odbył się chrzest oraz data. A także data urodzin, waga urodzenia kolor włosów, oczu miejsce zamieszkania. A nawet drzewo genealogiczne. Daty ważnych wydarzeń tj. pierwsze kroki, pierwsze ząbki , moje raczkowanie, moje pierwsze słowa.  Naprawdę świetna pamiątka. Biblie możecie kupić tu
 
 
 
 
 
 

 
 



Jak na chrzestnego przystało zaopatrzyliśmy się w świece. Chrzest to ważne przeżycie i chcieliśmy żeby malutka miała fajną pamiątkę. Postawiliśmy na świece ze zdjęciem oraz datą chrztu a dodatkowo świeca jest w solidnym drewnianym pudełku. Zależało mi szczególnie na solidnym pudelku ponieważ mojej córce świeca się złamała. Świeca oraz pudełko pochodzi ze sklepu https://szatkidochrztu.com.pl znajdziecie tam również szatki, pudełka wspomnień, metryczki. Polecam serdecznie wykonanie jest naprawdę świetnej jakości a wygląda cudnie. Aż żałuję że moje dziewczynki nie miały takich ale teraz są inne czasy wszystko idzie na przód także warto korzystać z personalizowanych wariantów.
 
Zapraszam również na strone Facebook gdzie szybko można się skontaktować :) Szatki do chrztu
 
 
 

 
 
 
 
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga mam nadzieje że zainspirowałam was :)

 

 
 
 

 
 

Komentarze

  1. Klasyka w uroczym wydaniu, bardzo dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie długo u mnie sezon chrzcielny, dobrze wiedziec co teraz jest w modzie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz ludzie zapominają o charakterze tego wydarzenia, niestety. Myślę, zatem, że podjęliście dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie personalizowane dodatki. Są nie tylko estetyczne, ale przez personalizacje stają się wyjątkowe. Jak mi czas na to pozwala to zawsze zamawiam prezenty z grawerem czy nadrukiem. Zresztą nie ukrywajmy fajnie jest dostać coś takiego, co jest podpisane i jest tylko i wyłącznie Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję post bo bardzo możliwe, że w przyszłości mi się przyda :) Jednym słowem pamiątki na lata takie od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiątki są zawsze czymś dawanym od serca i to ważny prezent. Uważam że Biblia to super pomysł z okazji chrztu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga