ŚRODKI CZYSZCZĄCE SOTIN

  Często sprzątanie kojarzy się z czymś nie przyjemnym. Jednak jeśli mamy odpowiednie środki do czyszczenia wszystko idzie gładko. Ja miałam okazje sprzątać z przyjemnością dzięki środkom ze sklepu http://chemiadomowa.com/ marki Sotin

1.Płyn do mycia szyb Sotin 200 ml
2.Płyn do mycia akrylu (wanna, brodzik) Sotin R86 200 ml
3.Płyn do usuwania osadu z kabiny prysznicowej Sotin 130 200 ml
 
 
Płyn do mycia szyb Sotin 200 ml 
 
Mycie okien, jedni się relaksują inni nie lubią ;) Ja w sumie myje okna gdy mąż zabiera mi dzieciaki z domu więc dla mnie to relaks hihi a dodatkowo odpowiedni płyn sprawia że idzie jak po maśle. Tak było w przypadku Sotin.
 
 
 
Preparat ten służy również do mycia luster.
 
 
 

 
 
Sposób użycia:
Spryskać powierzchnię środkiem czyszczącym i pozostawić do zadziałania, następnie następnie rozprowadzić na powierzchni i wyczyścić do sucha.

Radzi sobie rewelacyjnie. Przy moich 7 oknach zdał na piątkę z plusem.



Płyn do mycia akrylu (wanna, brodzik) Sotin R86 200 ml)

 
Kolejny kciuk w górę dla Sotin :) Jeśli chodzi o moją umywalkę to przy spływie często robi się osad, od wody, która nie spływa. Zazwyczaj szorowałam to druciakiem i używałam mocnego środka do totalety bo cify sobie nie radziły. I szczerze nie sądziłam, że ten środek da radę. A jednak dal naprawdę :) Jestem mega zadowolona. Co do wanny akurat nie jest z akrylu więc będzie więcej dla umywalki ;)
Środek ten ma świeży i higieniczny zapach.
 
Sposób użycia
Rozpylić i pozostawić do zadziałania. Następnie wyczyścić powierzchnie wilgotną ściereczką, po czym dobrze opłukać powierzchnie.
 
 Usuwa zanieczyszczenia powstałe na wannach i umywalkach i brodzikach akrylowych. 
 
Płyn do usuwania osadu z kabiny prysznicowej Sotin 130 200 ml
 
 
 
 Jeśli chodzi o ten środek nie miałam osobiście okazji używać ponieważ nie posiadam prysznica, jestem fanką wanny. Płyn testowała moja znajoma i szczerze jest zadowolona. Już po kilku sekundach po spryskaniu brud spływał a szyba była jak od nowości ;) po spłukaniu na sucho efekt super.

Sposób użycia
Spryskać powierzchnie kabiny natryskowej i pozostawić na około 1 minutę.  Następnie spłukać czystą wodą.

Delikatnie usuwa osady wapna, tłuszczu skórnego, resztek mydła i innych zanieczyszczeń.
Czyści i pielęgnuje  ścianki kabin prysznicowych.

Jeśli chodzi o tą małą buteleczkę ten środek służy do takich powierzchni jak krany, okapy, kuchenki a mąż stwierdził że nawet silnik auta można nim czyścić ;)

Serdecznie polecam i zapraszam na stronę http://chemiadomowa.com/ firma posiada szeroki asortyment środków czystości i nie tylko.


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lubisz testować środki chemiczne i inne rzeczy służące do sczyszczenia to musisz spróbować neutralizatorów zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl/ nad którymi ja się zachwycam. Nie sądziłem, że użycia takiego spraya potrafi tak wiele zmienić w naszym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamiętać, że brzydkie aromaty mogą utrzymywać się przez nadmiernie przesuszone powietrze w pomieszczeniach. Aby temu przeciwdziałać, używam w domu specjalnych urządzeń do nawilżania powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Utrzymują one stałą wilgotność w pomieszczeniach, przez co zabezpieczają mnie przed skutkami zbyt suchego powietrza. Należą do nich nawet podrażnienia skóry, gardła, czy też nosa.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga