ORIGINTO koszulka z nadrukiem kocham kawę
 
Originto to sklep z produktami powiązanymi tematycznie z Japonią, jej kulturą oraz samym językiem japońskim. W ofercie sklepu znajdziecie odzież, kubki, przypinki, podkładki pod mysz, plakaty, poduszki - a także materiały do nauki języka japońskiego.
 
Ja prezentuje koszulkę z nadrukiem i napisem. Przeglądając ofertę miałam dylemat, jest tam mnóstwo fajnych wzorów. Ostatecznie wybrałam tą z kawą ponieważ, bardzo lubię ją pić i ta koszulka bardzo do mnie przemawia.
 
Koszulka była zapakowana w tekturowe solidne pudełko  dzięki czemu przyszłą w stanie idealnym nie pomięta ani nic a także uważam że jest to przyjemne dla oka dostając tak swoje zamówienie niż np. w zwykłej kopercie.
 
 
Materiał bardzo przyjemny, jest świetnej jakości koszulka uszyta jest ze 100% bawełny. Noszę rozmiar S i koszulka pasuję na mnie świetnie nie jest ani opięta ani za lużna. Wybierając rozmiar w tabelce są podane wymiary więc mierzyłam czy będzie odpowiadać temu który noszę. Bardzo mi się podoba jej fason nie jest typową koszulką, jej dekolt jest troszkę głębszy i inaczej obszyty więc pasuje i na sportowo do trampek a także do balerinek.  Bardzo dobrze się pierze, a po praniu koszulka wygląda nadal dobrze.
 
Serdecznie polecam cena jest adekwatna do jakości produktu naprawdę warto.
 
 
tu jest bezpośredni link do mojej koszulki
 
a tu zapraszam do sklepu nie tylko po koszulki
 
oraz na stronę na facebooku tam bardzo miły kontakt w celu dogadania się
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz w niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna miałam sobie sprawić ale ...kotek wygrał :) Polecam mają super koszulki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki krój koszulek. Fajnie wyglądasz, pasuje Ci ta koszulka 👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga