Vip Cosmetics
 
 
Perfumy Extasy Ex Royal Colection
 
Jak każda kobieta uwielbiam ładnie pachnieć. Wybierając te perfumy pokierowałam się tak naprawdę podpisem ''ZAPACH NISZOWY NIE SPOTYKANY PRZEZNACZONY DLA PAŃ KTÓRE WYRÓZNIAJĄ SIĘ SWOJĄ OSOBOWŚCIĄ'' no cos w tym jest ;)  oczarowały mnie również podane w nich nuty zapachowe. Uwielbiam zapach róż, lilii, jaśminu, konwalii a pozostałe dodają spójnej całości zapach jest przepiękny. Podoba się nie tylko mi ale i mojemu mężowi. Flakonik nie jest tu najważniejszą rzeczą ale również jest miły dla oka, ja lubię jak ma ciekawy kształt ten wygląda bardzo elegancko. Co najważniejsze to po naniesieniu perfumy utrzymują się długo  zapach nie jest mocny jest bardzo subtelny ja jestem bardzo zadowolona.
 
 

Nuty zapachowe:

Głowa: porzeczka, gruszka, zielone jabłko 

Serce: akordy magnolii,róża, lilia wodna, ogórek, fiołek

Podstawa:jaśmin, konwalia, piżmo, tuberoza

Producent opisuje że zapach:
 
Podkreśla zalety każdej damy niezależnie od sytuacji. Extasy są jak podzielony na fragmenty diament, którego części wzajemnie się dopełniają, tworząc pełną harmonii melodię.Aromat ten jest zawsze elegancki, podkreślający charakter i pewność siebie lecz inny na każdej kobiecie.
 
Ja się pod tym podpisuje i jestem już ciekawa innych zapachów :)
 
W ofercie mamy do wyboru też inne produkty oprócz perfum.
 

 
zapraszam do odwiedzenia sklepu na pewno znajdziecie swój wymarzony zapach oraz inne produkty.  
 
 
A tu namiary na stronę Facebook
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga