TUBAN duże bańki radości


 Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia.


Pamiętam gdy byłam dzieckiem mama robiła mi bańki z mydła a do ich robienia miałam słomkę ponacinaną dookoła :) Nawet mi się wtedy nie śniły duże bańki. Teraz sama jestem mamą a świat wciąż się rozwija i daje nowe możliwości. Dziś mowa o dużych bańkach od TUBAN w ich sortymencie znajdziecie przeróżne zestawy, akcesoria, specjalne płyny. Robienie dużych baniek to super frajda dla dzieci ale ja sama też, lubię je robić z dziewczynami i sprawia mi to wielką radosć. Bańki sprawdzą się na podwórku ale, również na imprezach typu dzień dziecka, komunia, festyn. Lena w maju przystępuję do komunii i na pewno te bańki będą umilać czas dzieciom na przyjęciu.
Wybraliśmy ze sklepu dwa zestawy.
Pierwszy to zestaw ze sznurkiem okulary z płynem 400 ml
W sklepie do wyboru również normalny sznurek bez dodatkowych wiązanych sznurków, oraz bardziej skomplikowany sznurek uśmiech. My wybraliśmy ten po środku ;) gdyż tą pierwszą opcję już posiadamy udało nam się kiedyś wygrać ;)










Zestaw do obejrzenia i kupienia tu


Drugi nasz wybór to zestaw w siatce z obręczą z płynem 250 ml. Ten zestaw jest dla początkujących swoją przygodę bańkową oraz dla młodszych dzieci :) Na komunii będą dzieci w wieku półtora roku, dwa latka więc będą mogły również pobawić się a nie tylko patrzeć na starszaków. Wybrałam go również, dlatego że podobają mi się te podłużne bańki i moje dziewczyny świetnie się nim bawią. Dodatkowo zestaw zawiera  plastikowy talerzyk. Nie muszę brać dodatkowej miski.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
 

A tu Lenka balansuje ;)





Polecam zestaw jest w fajnej cenie obejrzeć możecie tu 


Zapraszam do sklepu https://www.tuban.pl/ w asortymencie również inne fajne zestawy do baniek a ponadto slime różne warianty, sztuczny śnieg, crazy hel :)

Zapraszam również na Facebook https://www.facebook.com/tubansoapbubbles/

Komentarze

  1. Świetna sprawa z tymi bańkami. To zabawa dla dużych i małych a przy okazji ruch na swieżym powietrzu, co jest ważne chyba dla nas wszytskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jestem już trochę za stara, ale uwielbiam bańki mydlane i sama chętnie bym taki zestaw kupiła. Myślę, że z ich pomocą mogłabym wyczarować naprawdę magiczne zdjęcia! Patrząc zresztą na Twoje, do razu widać, że sprawiły one wielką radość, a takie banalne zabawki są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku uwielbiam bańki od dziecka. Do tej pory chętnie je puszczam, a najlepiej na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie duże bańki to dopiero radocha. Sama lubię je puszczać właśnie ze sznurkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa 😍 dzieci lubią kreatywnie spędzać czas

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubimy banki mydlane. Tuban ma wyjatkową recepturę płynu do baniek zawsze się udają.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślalam że takie bańki mają tylko "fachowcy" - jak moje dziecko trochę podrośnie to dostanie ode mnie taki prezent, bo to masa frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną zabawe dziewczynki mialy

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW jaka fantastyczna zabawa. Jak byłam mała to bańki mydlane tylko słomką robiliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczynki widać bawiły się świetnie. Przyznam szczerze że jeszcze tak dużych baniek na żywo nie widziałam. Do tej pory kupowałam pistolety na bańki bo córeczce już się nudziło dmuchanie przez małą dziurke gdzie nie zawsze bańka się udała. A wasze bańki są mega. Zanim jszcze pogoda się popsuje musze pomyśleć o zakupie takiego zestawu. Bo to sama frajda i moja Agatka też napewno byłaby przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zabawa świetne bańki ja również miałam okazję wygrać są rewelacyjne bańki można wielkie robić po prostu mega dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieci uwielbiają bańki. Taki zestaw to byłoby sporo zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tą firmę bardzo dobrze i mają świetne produkty. Bańki mydlane zawsze sprawiają dzieciom wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bańki mydlane to zawsze świetna opcja! Pamiętam jak robiło się roztwór z wody i płynu do naczyń. Do tego rozcinało się słomkę na dole i dmuchając w nią powstawały bańki. To dopiero była frajda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bańki mydlane lubią wszystkie dzieci, nie ważne czy są małe czy duże. Moja córka chciała by codziennie się nimi bawić

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że jestem już dorosła to kocham bańki mydlane i chyba się zaopatrzę w taki zestaw :) Do tej pory pamiętam bańki robione w dzieciństwie z wody i płynu do naczyń :) Przy okazji widać, że twoje córeczki fajnie się bawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O super jest taka zabawa ;) Ja w dziecinstwie robilam takie małe bańki i tez mnie to cieszyło.

    OdpowiedzUsuń
  18. te bański są super, a ile przy tym zabawy! bardzo chętnie zamawiam z tego sklepu, bo mają rzeczy naprawdę dobrej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jedne z najlepszych baniek, choć cena płynu jest dość wysoka, za to pozwala na zrobienie ogromnych baniek

    OdpowiedzUsuń
  20. Bańki uwielbiają wszystkie dzieci. To super zabawa i ruch na świeżym powietrzu. Takimi to chyba sama nawet bym się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh, bańki mydlane! Od zawsze moi ulubieńcy. Z firmą Tuban miałam do czynienia jakiś czas temu i również szczerze polecam.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow świetna sprawa z tymi bankami. Super. Że dzieciaki mogą coś takiego. Stworzyc samodzielnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga