JOGURTY NATURALNE Z DODATKAMI
ZOTT PRIMO
 

 
Jakiś czas temu mieliśmy przyjemność testowania jogurtów naturalnych z dodatkami marki Zott Primo. Projekt był na trnd to nasza pierwsza kampania u nich i w ogóle pierwsze testowanie :) także byłam podekstytowana. A zarazem zestresowana jak to będzie tym bardziej że jogurty trzeba najpierw było kupić samemu a zwrot kosztów po zakończeniu. Jednak nie było żle udało się zamówić wszystkie 32 sztuki w 4 dostępnych wariantach. I dziś chce się podzielić wrażeniami. Oraz osób testujących razem ze mną. Mój mąż moja córcia Lenka, Maja nie skusiła się, siostra męża oraz koleżanki troszkę młodsze ale super się spisały :)
 
Jogurty naturalne z dodatkami to jogurty z owocami oraz z musli.
Dostępne w 8 wariantach smakowych:

1) Cztery smaki chrupiącego szaleństwa :

- Crunchy Choco Banana 
- Cripsy Tropical
- Cripsy Nuts
- Crunchy Honey 

2)Cztery smaki owocowego zawrotu głowy:

- Juicy Cherry
- Sweet Blueberry
- Paradise Peach
- Sunny Strawberry.
 
 Te z musli mi osobiście nie zbyt podpasowaly ale to jest kwestia gustu a ja nie przepadam w ogóle za różnego typu ziarnami czy orzechami ponieważ wchodzą między zęby oraz jogurtem naturalnym bo jest dla mnie kwaśny (jestem słodko lubna ) jednak to jest jego zaleta że nie zawiera cukru, mojemu męzowi tez nie zasmakowały natomiast Lena nasza 6 latka zajadałą się nimi aż jej uszy trzęsły, siostra męża różnież powiedziała ze były pyszne zachwalała tak samo moje młodsze testerki także kto co lubi.
 
 
Lenka mogłą zajadać nawet na huśtawce ;)


 
A dziewczyny przekonały się ze jogurty są świetne na drugie śniadanie do szkoły
 
 
 
Natomiast te z dodatkami owoców bardzo mi zasmakowały. I przekonałam się nawet do jogurtu naturalnego bo razem z musem owocowym tworzy delikatny smak  nie czuje się kwasowości oraz nie za słodki. Te zajadał ze smakiem także mój mężuś :)
 
 
 
 
 
Jogurty u nas rozeszły się w mgnieniu oka :) Lenka zajadała ze smakiem i poleca za równo te z musli i te z owocami. Naprawdę warto spróbować :)
 
 
 

 

Komentarze

  1. Dla mnie nr1 są te z musli :-) ale ogólnie wszystkie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladaja smacznie nie jadłam przyznam się sama nie lubie owocowych jemy tylko naturalne albo kaszki ale jestem za próbowaniem nowych rzeczy człowiek jest bardziej kreatywny jesli kazdego dna spróbuje czegoś nowego do jedzenia udowodniono naukowo a ja lubie się rozwijac i eksperymentuje na maksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ty Gosia jesteś bardzo kreatywna :) a owoce trzeba jeść a te musy są bardzo fajne z połączeniem jogurtu naturalnego :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga