FOTO OBRAZ
Saal Digital
 
  Firma Saal-digital po raz drugi udowodniła mi że, jest solidną firmą. Tym razem w moim domu zagościł foto obraz. Od zawsze marzyłam o wspólnym rodzinnym zdjęciu by móc powiesić je w ramce na ścianie. Jednak propozycja foto obrazu okazała się strzałem w 10. Jest to wyjątkowy produkt a ja lubię testować nowości, które mogę polecić znajomym, rodzinie oraz czytelnikom. Pod obrazem mogę podpisać się dwiema rękami gdyż jest wspaniały. 
Do jego zaprojektowania posłużyłam się aplikacją, którą należy pobrać i już możemy tworzyć wymarzony obraz. Do wyboru mamy rozmiar, rodzaj, format. Możemy również upiększyć obrazkami, a także podpisać.
 Ja wybrałam obraz na płótnie o rozmiarze 50x50 po prostu dodałam zdjęcie bez żadnych dodatków. Efekt końcowy bardzo mnie zadowala ( jakość zdjęcia nie oddaje piękna obrazu w realu)
 
 
 
Płótno jest dobrze naciągnięte a jego długość jest odpowiednia. Kolory są nasycone i wyraziste.

.
 
 
 Rama jest solidna, wytrzymała
 
 
 Obraz sprawi że wasze wnętrze stanie się wyjątkowe i magiczne. Sprawdzi się również jako prezent dla najbliższych jak również przyjaciół a nawet na dzień nauczyciela. Warto zajrzeć na stronę i zapoznać się z ofertą ponieważ znajdziecie tam więcej wyjątkowych produktów z waszymi zdjęciami które sami zaprojektujecie.

Komentarze

  1. Piekny fajny pomysł na prezent na rocznice ślubu dla rodziców podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga