MiszMaszki
 
 
Zdjęcie użytkownika MiszMaszki.
 
 
 
 
 MiszMaszki to firma która tworzy sercem produkty na drewnie z grawerem na życzenie . Hand made jest bardzo cenione na dzisiejszym rynku, a personalizowane produkty mają duże powodzenie. Ja również jestem ich wielką fanką. Fajnie jest mieć w domu rzeczy które nas symbolizują, opisują. Metryczki z datą urodzenia i innymi informacjami o naszych małych szczęściach. A także w podróży przypominające nam o bliskich, którzy tęsknią i czekają. To co ma być na serduszakach czy tabliczkach zależy od nas cytaty, wyznania miłości i to jest wyjątkowe. Takie tabliczki z cytatami to super sprawa również do sesji zdjęciowych.
 
 
A o to moja tabliczka z poczuciem humoru ale, kto mnie zna przyzna rację :) mam charakterek. Jest ona biała ale jeśli wolicie naturalne drewno macie wybór. Można ją postawić na komodzie opierając a także powiesić na ścianie. Z tyłu posiada zawieszkę. Jest wykonana z ogromną starannością i włożoną w to pasją. Bardzo jestem zadowolona.
 
 
 
 
 
 
 
 Drugim produktem jest serduszko do auta z uniwersalnym napisem ''jedz ostrożnie'' Naprawdę miło mieć coś takiego podczas podróży i jest fajną ozdobą. Prezentuję się elegancko. Napis jest wygrawerowany na wylot co daję świetny efekt. To fajny pomysł na prezent dla bliskiej osoby.
 
 
 

Serdecznie polecam te i  inne produkty. W ofercie znajdziecie także bombki i inne produkty ze świątecznym motywem święta coraz bliżej więc śpieszcie się :)

 


Komentarze

  1. Piękne serduszko. Kocham drewniane ozdoby a takie z personalizowanym grawerem szczególnie. Super pomysła na wyjatkowy prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga