Magiczne Ogrody
 

Magiczne Ogrody to wspaniałe miejsce mieszczce się w woj. lubelskim w małej wsi  Trzcianki. Czeka tu masa atrakcji dla dzieci ale, również dorośli bawią się tu super.  Jest to rodzinny park tematyczny, którego motywem przewodnim jest świat baśni. Czekają tu na was zamieszkałe Mordole, Bulwiaki, Robanki, Kransoludy, Wróżki Smużki oraz smok Arag. Byliśmy tam już trzy razy i za każdym razem uśmiech nie schodzi z twarzy.  Co jakiś czas wprowadzane są nowości dlatego też warto tu wracać.



TO TU ZACZYNA SIE MAGIA


 
 
KLOCKI
 
 
 
ZAMEK WRÓZEK
 
 
 
 
 
OGRÓD WRÓŻEK

 
 
DRZEWO SKRZATA
 
 
TRATWY
 
 
 
 
MARCHEWKOWE POLE
 
 
 
 
 
 
 

 
 
DRZEWCE
 
 
 
 
KOLEJKA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Nowość
 
MOSTY W KORONACH DRZEW
Dwupoziomowe mosty o łącznej długości 400 metrów stwarzają nieograniczone możliwości pokonywania urozmaiconych ścieżek tematycznych.
 
 
 
 
 
 
 
MAGICZNA FONTANNA
 
 
 
 
 
 
Kupując bilet korzystacie ze wszystkich atrakcji nie ma dodatkowych opłat, nawet parking jest darmowy a spotkałam się z płatnym w jednym parku. Na terenie parku można smacznie zjeść ceny w takich miejscach nie są niskie ale naprawdę pyszne mają obiady i obszerne porcje. Ja jednym obiadem najadłam się z córka :)
 

Komentarze

  1. Dla dzieci jest to może fajna atrakcja, ale mi osobiście nie podobają się tego typu miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w takim miejscu, a wygląda na wspaniałą przygodę i niesamowicie ciekawe zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale mi się marzy aby kiedyś zobaczyć Magiczne Ogrody na żywo chociaż dzieckiem już dawno nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planujemy wyjazd do tych ogrodów i mam wielką nadzieję, że uda się to zrobić na wakacjach. Moja córka była by bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy odwiedzać takie miejsca, ale poza sezonem kiedy jest mniej tłoczno, wtedy zwiedzanie atrakcji jest sympatyczniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga