YABU - NATURAL ENERGY DRINK
 
 
 
 
 
YABU natural energetyk jest to napój energetyczny który, nie zawiera cukru, jest tłoczony z certyfikowanych jabłek. Nie jestem jakoś zwolennikiem napoi energetycznych ponieważ, kojarzą mi się z toną cukru i inną chemią. YABU jest wyjątkowym energetykiem. Jest bardzo smaczny, a także orzeźwiający. W upały polecam schłodzić go w lodówce. Chcesz napić się energetyka? Postaw na YABU :)
 
 
SKŁAD PRODUKTU: Tłoczony na zimno, naturalnie mętny sok jabłkowy (99,5%), dwutlenek węgla, naturalna kofeina (0,032%), ekstrakt z guarany (0,02%).
 
 
 
 
 
Więcej informacji znajdziecie na YABU oraz na ich Facebooku

Komentarze

  1. Pysznie i zdrowo takie orzeźwienie to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich napojów energetycznych rzadko piję, ale ten spróbuje właśnie w czasie podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takich napojów nie pije, oraz nie planuje. Jakoś nie jestem przekonana do nich, moim zdaniem są po prostu nie zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za napojami energetycznymi nie przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pije takich napojów, ale naturalny skład sprawia, ze wiem komu polecić ten napój zamiast tych bardziej chemicznych 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie napoje u mnie są rzadkością, ale widzę, że ten może pochwalić się składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam niedawno Yabu - napój w formie energetyka, zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Mam go teraz na uwadze podczas zakupów chociaż nie jest jeszcze tak łatwo dostępny.

      Usuń
  8. Wydaje mi się, że nigdy nie widziałam tych produktów w sklepie. Ogólnie staram się rzadko pić energetyki, kiedyś byłam od nich uzależniona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie pijam takich napoi, ale mój mąż lubi się nimi wspomagać. Podrzucę mu nazwę tego energetyka, może mu podmakuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga